Käytämme sivustollamme evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen sekä kävijäliikenteen tilastoimiseen. Voit hyväksyä tai kieltää evästeiden käytön.

Oletko jo asiakkaamme vai saitko laskun meiltä?

Löydät vastauksen kysymyksiisi ja avun haasteisiisi chatistamme. PAAVO-botti on paikalla auttamassa sinua vuorokauden ympäri. Mikäli PAAVO ei osaa vasta kysymyksiin, on asiakaspalvelumme paikalla arkisin klo 9:30-15:00. 

Mikäli asiasi koskee meiltä saamaasi laskua, voit ilmoittaa jo tehdystä suorituksesta, reklamaatiosta, pyytää lisää maksuaikaa tai muusta asiasta helpoiten chatin kautta 24/7.


Avaa chat

Help Center vastaa kysymyksiin

Help Centeriin olemme keränneet ohjeita PURO Finance Laskurahoituksen käyttöön ja toimintaan. Sieltä löytyy kysymyksiä ja vastauksia niin asiakkaidemme kuin yhteistyökumppanien ja kirjanpitäjien näkökulmasta.


Help Centeriin

Asiakaspalvelumme auttaa

Asiakaspalvelumme palvelee teitä chatin välityksellä, help centerissä, sähköpostilla ja puhelimella. OmaPURO-verkkopalvelusta löytyy ajankohtaiset tiedot laskurahoitus- eli factoring-limiittisi tilanteesta.


Aukioloajat: 

Chat: 24/7

Chat-asiakaspalvelu: Arkisin 9.30-15

Puhelinasiakaspalvelu: Arkisin klo 9.30-15 


Kirjaudu OmaPURO-verkkopalveluun. Asiakaspalvelumme saa kiinni puhelimitse numerosta 020 730 6730 ja sähköpostitse tavoitat meidät osoitteesta puro@puro.finance

Avaa Chat